تاريخ و زمان
جمعه 10 فروردين 1403  
  جستجو
  بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1012245
تعداد بازديد اين بخش: 15681
در امروز: 398
اين بخش امروز: 19

  تازه هاي كتاب
گامي در مسير خودسازي و عرفان براي جوانان

نويسنده (گان):جواد محدثي
موضوع اصلي:دين - اسلام
موضوع فرعي:اخلاق اسلامي- خودسازي 
ناشر:بوستان كتاب
قيمت (ريال):25000
شمارگان:1500
نوبت چاپ: اول
سال چاپ:1388
تعداد صفحه:228

خلاصه كتاب:
"جواني" هم بهترين فصل رسيدن به "خودباوري" و "خداباوري" و " اصلاح نفس" است هم خطرناكترين دوران كه پرتگاه ها و لغزشگاههاي بسياري سر راه است و دزدان ايمان، رهزنان دل در كمين اند و غفلت ، آدمي را تا قعر جهنم و دوزخ ابدي مي برد.
ولي ...آينه دل جوانان شفاف است و خلق و خويي تربيت پذيرتر دارند. اين نقطه قوت را بايد قدر دانست و از آن بهره گرفت.
داشتن بصيرت و بينشي درست و ژرف ، تحليل روشن تري از هستي به ما مي دهد. شناختن ميدان هاي لغزش و زمينه هاي غفلت و گناه در ذهن و زندگي، پيمودن اين مسير را آسان تر مي كند و تصحيح رابطه با خود با خدا با مردم ، گام ديگري در اين سير و مسير است.
كتاب حاضر مجموعه بازنگري شده سلسله مقالاتي است كه به عنوان ثابت " گامي  در مسير" در مدت بيش از سه سال از سال (1375 تا 1378) در صفحه جوانان  روزنامه جمهوري اسلامي به صورت هفتگي چاپ مي شد. جهتگيري مقالات جوانان بودند و هدف آن بود كه اين مخاطبان عزيز، با زباني ساده ، با معارف و الا و ژرف مكتب در زمينه سازي و سكوت و عرفان آشنا شوند. از اين رو با آنكه محتواي اين نوشته عمدتا معارفي برگرفته از قرآن و احاديث معصومين (ع) و معارف دين بود اما در زبان و قالب استفاده شده اصولي همچون كوتاهي مقالات ، تنوع موضوعات  رواني و سادگي قلم، لحن صميمي و خودماني و به كار گرفتن كمتر متن عربي آيه و حديث مراعات مي شد كه پس از بازنگري هاي تكميلي و بهينه سازي متن به چاپ رسيد.


تعداد بازديد اين صفحه: 17
خانه | بازگشت | ksguest (ksguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.