تاريخ و زمان
شنبه 15 ارديبهشت 1403  
  جستجو
  بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1050477
تعداد بازديد اين بخش: 8827
در امروز: 444
اين بخش امروز: 10

  دانش آموزان داستان نويس برتر استان مركزي
زهرا نظري

زندگينامه
در يكي از روزهاي سرد زمستاني پا به دنيا نهادم . تا دوسالگي ام را در روستاي كوچك و خوش آب و هوايي كه قالهر نام داشت گذراندم. از دوسالگي با اعضاي خانواده يه شهر شاعر نامدار سهراب سپهري ،(كاشان) تغيير مكان داديم، تا شش سالگي ام را در آن شهر به بازي و سرگرمي مشغول بودم ، تا هفت سالگي كه به شهر دليجان آمديم و دوره ي ابتدايي ام را در مدرسه ي نرجس پشت سر نهادم .
دوره راهنماي را نيز چون ابتدايي در نهايت سعي و تلاش زياد به اتمام رساندم و توانستم در سال 86 مدرك سيكل را بامعدل خوبي دريافت كنم. هم اكنون نيز در دبيرستان حكمت در پايه اول مشغول به تحصيل هستم.
دو سالي است كه هر چند وقتي دست به قلم شده و داستاني مي نويسم كه تعداد اين داستان ها به بيش از ده داستان مي رسد مانند: آب و آينه، سنايي در سماء، وعده آخرت و ..تا اين داستان آخر (افسانه افسانه) كه توانست ابتدا در مدرسه ، سپس در شهرستان و حال در استان رتبه ي اول را كسب نمايد.
علاقه زيادي به داستان نويسي دارم و به نظرم اين علاقه خود به تنهايي مي تواند دليل محكمه سندي باشد. هر وقت داستان مي نوشتم اصلا فكر نمي كردم يك روز داستان هاي مرا كسي بخواند اما شنيده بودم كه ويكتورهوگو هم اول نويسنده ي معروفي نبوده است. در جايي خواندم كه ويكتور هوگو را در دوران نوجواني اصلا در كلاس راه نمي دادند و اين تك نوري شد در ذهن تاريك من و من نيز به اميد روزي كه چون تولستوي ، ژول ورن، جمالزاده و ...نويسنده معروفي در كشورم بشوم من سعي مي كنم در اين زمينه به تلاش خود ادامه دهم و هيچ گاه براي دستيابي به موفقيت دست از كوشش و تلاش برندارم.

زهرا نظري دانش آموز اول متوسطه از :
استان مركزي
شهرستان دليجان
دبيرستان حكمت


تعداد بازديد اين صفحه: 155
خانه | بازگشت | ksguest (ksguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.