تاريخ و زمان
شنبه 15 ارديبهشت 1403  
  جستجو
  بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1050060
تعداد بازديد اين بخش: 7391
در امروز: 27
اين بخش امروز: 1

  دانش آموزان برتر وبلاگ نويس استان مركزي
مريم السادت رضوي
اينجانب مريم السادات رضوي در تاريخ 14/8/1370 به ش ش 0570025044 در شهرستان كاشان متولد شدم و محل زندگي ما دليجان واقع در استان مركزي استا. دوره ي ابتدايي را در مدرسه نجمه و راهنمايي را در مدرسه طريق الاسلام سپري كردم و هم اكنون مشغول تحصيل در مقطع سوم  رشته ي رياضي در دبيرستان الزهرا هستم. 

1- از چه زماني ولاگ نويسي را شروع كرده ايد؟
از سال سوم راهنمايي 

2- چرا وبلاگ نويسي را انتخاب كرده ايد؟
من از زماني كه تصميم گرفتم در مسابقات پرسش مهر شركت كنم به دنبال رشته اي بودم كه بتوانم نظرات و عقايد خود را در سطح گسترده اي به ديگران منتقل كنم. در سال اول دبيرستان رشته ي مجله ي غير حرفه اي را انتخاب كردم اما به دليل سخت بودن انتشار آن دريافتم كه فقط عده اي معدود مي توانند آن را مطالعه كنند و دريافتم كه مردم كمتر به سراغ مجله ها و ديگر كتب مي روند. به همين دليل تصميم گرفتم وبلاگ نويسي را انتخاب كنم حالا نه تنها مردم ايران بلكه تمام مردم در سطح جهان هم مي توانند به راحتي از آن استفاده كنند. موضوعات مسابقات فرهنگي و هنري پرسش مهر بسيار ارزشمند هستند و ما مي توانيم به اين وسيله افكارمان را به ديگر كشورها منتقل نماييم.

3- آينده ي وبلاگ؟
من تصميم دارم در حوزه علميه ادامه ي تحصيل بدهم ان شاءلله با فراگيري درس هاي مذهبي و ديني تصميم دارم وبلاگي بسيار فعال ، گسترده و با محتوا براي هموطنانم تهيه كنم.

تعداد بازديد اين صفحه: 163
خانه | بازگشت | ksguest (ksguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.