تاريخ و زمان
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403  
  جستجو
  بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1033327
تعداد بازديد اين بخش: 16079
در امروز: 329
اين بخش امروز: 4

  گزارش ها
گزارش اجمالي در مورد فعاليت‌هاي انجام شده در استان ايلام
رديف
عنوان فعاليت

گزارش اجمالي در مورد فعاليت‌هاي انجام شده
1
كتابخانه كلاسي
با توجه به اعتبارات ارسالي از ستاد به مبلغ 080/894/86 ريال در خصوص كتابخانه كلاس تعداد 72 دستگاه كمد كتابخانه كلاس در پايه هاي سوم ، چهارم و پنجم در مقطع ابتدايي در 2 واحد آموزشي كه هر دو واحد آموزشي كلاسهاي هر نوبت (صبح و عصر) در همان پايه تحصيلي مشغول آموزش هستند نصب گرديده است .جمعاً به 144 كلاس درس كمد كتابخانه كلاسي اختصاص يافته است .
2
كتابخانه آموزشگاهي
از مجموع 1400 آموزشگاه استان ايلام 1100 واحد آموزشي داراي گتابخانه بوده كه تعداد 410 واحد آموزشگاهي داراي كتابخانه مستقل و 690 واحد آموزشگاه داراي كتابخانه ضميمه مي‌باشد كه معمولاً از دفتر آموزشگاه يا نمازخانه اداره مي‌شو‌ند در سال تحصيلي 88-87 تعداد 20 هزار جلد كتاب از طريق نمايشگاه كتاب در هفته كتاب و كتابخواني در آبانماه خريداري و مورد استفاده كتابخانه ها قرار گرفته است . در ضمن 22 هزار جلد كتاب اهدايي وزارت ( تفاهم‌نامه وزارت ارشاد و وزارت متبوع ) جذب مدارس گرديد .
3
كانون شاعران و نويسندگان
در حال پيگيري است و بصورت جدي در مهرماه 88 فعاليت خود را آغاز خواهند نمود . ضمناً تعداد كانونهاي تشكيل شده 28 مورد مي‌باشد .
4
انجمن‌هاي مطالعه و تحقيق
به علت عدم اعتبار كافي و نبودن دستورالعمل جديد به ويژه اعتبارات مالي آن و هم چنين عدم اختصاص اعتبار از طريق وزارت متبوع اقدامي صورت نگرفته است .
5
برگزاري مسابقات :
- شعر
- داستان
- مطالعه و تحقيق
- وبلاگ نويسي
- نشريه ديواري
- كتابخواني
مسابقات فرهنگي و هنري در مرحله استان از تاريخ 29/1/88 شروع و تا تاريخ 17/2/88 ادامه داشت و آثار دانش‌آموزان دوره تحصيلي متوسطه پس از داوري اثر در مرحله غير حضوري ضمن داوري آثار ، در مرحله حضوري كلاسهاي نقد و آموزش انجام گرفت . در ضمن آثار راه يافته دانش‌آموزان مقطع تحصيلي راهنمايي هم غير حضوري انجام گرفت و به نفرات برتر استان در دوره تحصيلي راهنمايي و متوسطه به تعداد 205 نفر لوح تقدير و جوايزي اهداء شد . با توجه به سهميه شهرستانها و مناطق ( 14 شهرستان / منطقه) در ارسال آثار به مرحله استان 112 اثر شعر – داستان – مطالعه و تحقيق مورد داوري قرار گرفت و به نفرات برتر لوح تقدير و جوايزي اهداء شد . مسابقه كتابخواني در مرحله شهرستان با توجه به كتب اعلام شده مسابقه برگزار شد و به نفرات برتر جوايزي اهدا شد . مسابقه نشريه ديواري و وبلاگ‌نويسي در دوره‌هاي مختلف تحصيلي‌ انجام گرفت . ‌
6
برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب
در آبان ماه 87 تعداد 1000 نمايشگاه كتاب در 1000 آموزشگاه استان برگزار گرديد .
7
همايش پژوهشگران جوان
به علت عدم اعتبار استاني و ابلاغ اعتبار به موقع توسط وزارت متبوع و همچنين عدم اطلاع به كارشناسي فرهنگي هنري اين همايش برگزار نگرديد .

تعداد بازديد اين صفحه: 464
خانه | بازگشت | ksguest (ksguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.