تاريخ و زمان
جمعه 14 ارديبهشت 1403  
  جستجو
  بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 1049018
تعداد بازديد اين بخش: 8157
در امروز: 359
اين بخش امروز: 17

  دانش آموزان برتر شاعر استان مركزي
رسول حيدري


نام : رسول
نام خانوادگي : حيدري
نام آموزشگاه : مركز پيش دانشگاهي شهيد مطهري
منطقه : محلات
استان : مركزي
مسابقه : شعر

**********
در شامگاه پانزدهمين روز از پاييز سال 1369 همزمان با هفدهم ربيع الاول 1411 هجري قمري در شهرستان محلات پا به ديار فاني فرو گذاردم و به سبب همين تقارن رسول نام گرفتم.
پدر و مادرم معلم بوده و هستند و بستري مناسب براي رشد و بالندگي فكري من فراهم آوردند. از 4 سالگي رو خواني قرآن را آموختم و به كلاس هاي قرآني مي رفتم. دوران ابتدائي را در دبستان حسين مجد به سر بردم و در همان جا بسياري از استعدادهاي من شكوفا شد. از همان زمان علاقه اي وافر براي نوشتن داشتم كه از انشاهايي كه مي نوشتم نمايان بود. اين زمينه به همين منوال در دوره راهنمايي نيز ادامه داشت تا اينكه نوشتن را به طور جدي تر از سال اول دبيرستان با نوشت داستان كوتاه « گوسفند قرباني» آغاز كردم. از همان هنگام كم كم پا به وادي شعر گذاردم و اولين شعر خود را با عنوان « هنگامه ي وصال » سرودم و اينچنين نم نمك شروع كردم به بيان سخنان دلم با زباني آهنگين.
شعر نو را به خاطر آهنگ متفاوت و افتان و خيزانش ترجيح دادم و بهترين شعرم تاكنون « كعبه» است. هيچگاه فقط به اين منظور كه چيزي به عنوان شعر گفته باشم نسرودم بلكه زيبايي و رسايي و دلنشين بودن شعر را براي بيان دوست تر مي داشتم.
اشعارم هميشه مرا به خدا نزديك تر مي سازد و اميدوارم تا فردا نيز همين گونه باشد.




تعداد بازديد اين صفحه: 124
خانه | بازگشت | ksguest (ksguest)

طراحی، پیاده سازی و اجرا توسط شبکه ملی مدارس ایران ( رشد )

www.roshd.ir Powered By Sigma ITID.