اخبار چاپ و نشر
موعود حق» در بازار كتاب

چاپ نخست كتاب «موعود حق» نوشته حجت‌الاسلام و‌المسلمين محبوب شفائي از سوي مركز نشر سنابل منتشر و روانه بازار كتاب شد.* 
اثر حاضر، در پي آن است تا اثبات كند كه حقيقت فرج و آسايش همه مومنان و مستضعفان به دست تواناي امام زمان(عج) است و تمام درد و رنج انسان فقط با ظهور با بركت او پايان خواهد يافت.

بر اساس مطالب كتاب، واژه «انتظار» را نمي‌توان بهانه سستي و خمودي خويش قرار داد و وجدان مذهبي خود را به نام آن و از كوشش و پيكار در راه دين شانه خالي كرد. انتظار در خودسازي‌هاي فردي، خودياري‌هاي اجتماعي و حل نشدن در مفاسد محيط، تاثير بسزايي دارد كه از فلسفه مهم اتنظار به شمار مي‌آيند؛ رابطه تشابه در ميان مساله «انتظار» و «جهاد» و مبارزه با دشمن وجود دارد.

عقيده به ظهور حضرت «موعود حق» اختصاص به اسلام ندارد، بلكه ساير اديان و مكاتب را نيز شامل مي‌شود. از همه مهم‌تر، دشمنان اسلام اعتراف خود را به سازندگي انتظار اعلام كرده‌اند. منتظران و هر يك از سازمان‌ها و نهادها براي ترويج فرهنگ انتظار وظايفي را بر عهده دارند، منجمله از خويشتن بايد افرادي مسلمان و بيدار بسازيم تا بتوانيم با بالا بردن آگاهي عقيدتي و پايبند بودن به اخلاق نيكو و پسنديده اسلامي، جلوي تهديدهاي دشمنان را بگيريم.

كتاب حاضر در هشت فصل، مطالب بسيار مفيدي را درباره مهدي موعود(عج) به منتظران هديه مي‌دهد. «مهدويت از ديدگاه ائمه اطهار(عليهم‌السلام)، انتظار چيست؟ منتظر كيست؟، انتظار از منطر اصول اعتقادي، مبادرت و مباني انتظار، نقش‌آفريني فوائد انتظار، ديدگاه اسلام درباره ظهور حضرت مهدي(عج)، ديدگاه اسلام شناسان در ظهور مهدي(عج) و وظايف شيعيان در دوران غيبت كبري» عناوين فصول هشتگانه اين اثرند.

چاپ نخست كتاب «موعود حق» با شمارگان 1000 نسخه، 248 صفحه و بهاي 39000 ريال راهي بازار نشر شد. 

منبع: ايبنا